Reklamace nebo odstoupení od smlouvy (vrácení)

Reklamace nebo odstoupení od smlouvy (vrácení zboží v zákonné lhůtě):

 Dobrý den naši Vážení zákazníci,

 pro co možná nejkvalitnější služby pro Vás vyřizujeme veškeré reklamace a odstoupení od smlouvy při vrácení zboží výhradně elektronicky a za pomoci těch nejmodernějších programů.

 Proto prosím v případě, že je potřebné něco bohužel reklamovat nebo jen chcete vrátit zboží a odstoupit tak od smlouvy v zákonné lhůtě, vyplňte níže email z objednávky do polička příslušného požadavku (reklamace 1 políčko od shora, odstoupení je druhé políčko) a vše Vás již intuitivně provede celým procesem. Po registraci případu Vám přijde email s oznámením o úspěšném registrování požadavku a celý proces a jednotlivé kroky budete moci pohledně sledovat pomocí odkazu v tomto emailu. Následně Vám v další emailu i přijde etiketa pro vrácení zboží na dopravce zásilkovna.cz . následně pak balíček odneste na Vašeho nejbližšího partnera zásilkovna.cz (seznam poboček zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky ) 

Zde prosím zadejte email, který jste uvedli na objednávce při Reklamaci:

 

Zde prosím zadejte email, který jste uvedli na objednávce při odstoupení od smlouvy (vrácení v zákonné lhůtě): 

 

 

Reklamační řád ke stažení >>

Oznámení o odstoupení od smlouvy >>

V případě, že potřebujete pomoci obraťte se na naší specialistku pro reklamace:

Helena Kabíčková

h.kabickova@bes-petrovice.cz

www.povlecemevas.cz

Život v Petrovicích