Nákup po telefonu 383 800 155 


Kvalitní spánek, váš první krok ke zdraví!

Po celém světě je 7. duben uznán jako Světový den zdraví. K tomuto dni se váží různé události, které mají za cíl upozornit na důležitá témata jako jsou civilizační choroby a celkové zlepšení kvality života. Je prokázáno, že kvalitní a dostatečně dlouhý spánek přímo souvisí s dobrou psychickou i fyzickou kondicí. Ačkoliv se potřeba spánku u každého jedince liší, stále platí, že ideální rozmezí je u dospělých osob mezi šesti a osmi hodinami. V minulosti byl význam spánku trochu opomíjen, nyní, díky pokročilé medicíně víme, že regenerační spánkové procesy jsou jednoduše nenahraditelné. Vytvořte proto ve vaší ložnici dokonale harmonické prostředí pro zdravý a klidný spánek. Mrkněte na naše produkty, jako jsou hypoalergenní přikrývky, polštáře, zdravotní matrace, kvalitní povlečení a další prvotřídní lůžkoviny a využijte slevu - 10 %. Slevový kód: "ZDRAVI10" Platnost akce: do 7.4.2018

Kolekce pro zdravý spánek

Kolik spánku potřebujeme?

  • do 1 roku... průměrně 14 - 15 hodin
  • 1 - 3 roky... průměrně 12 - 14 hodin
  • 3 - 5 let... průměrně 11 - 13 hodin
  • 5 - 12 let... průměrně 10 - 11 hodin
  • 12 - 18 let... průměrně 8,5 - 10 hodin
  • 18 let a více... průměrně 6 - 8 hodin

Co jste o spánku možná nevěděli? 

Spánek příznivě působí proti zánětlivým procesům - je prokázáno, že spánek má příznivý vliv na eliminaci zánětů v těle. Podle výzkumů jsou lidé spící méně než šest hodin denně záněty ohroženi až 4x častěji.

Spánek zlepšuje naši paměť - paměť je během spánku možná trochu překvapivě velice zaneprázdněná. Upevňují se vzpomínky a procvičují dovednosti, které jsme se naučili ve stavu bdění. Tento proces se nazývá konsolidace.

Spánek podporuje kreativní myšlení - než vyplodíte vzletné myšlenky ve vašich memoárech nebo započnete skladbu klavírního sonetu, raději se na to pořádně vyspěte! Vědci totiž zjistili, že náš mozek v době spánku zesiluje emoční složky paměti, což může příznivě ovlivňovat právě kreativitu.

Spánek zlepšuje pozornost - nedostatek spánku prý může nastolit obdobné příznaky jako ADHD. Dostavuje se celková nepozornost, v práci pak pozorujeme zvýšenou chybovost.

Spánek udržuje váhu Chcete zhubnout? Zaměřte se v první řadě na váš spánkový režim. Výzkumy odhalily, že lidé, kteří drží redukční dietu a spí dostatečně dlouho, mají celkově lepší výsledky, než ti kteří spí méně než šest hodin. Dietáři s kvalitnějším spánkem se zbavili výrazně většího množství tuků a cítili se méně hladoví.

Spánek snižuje stres - stres souvisí s velkým množstvím chorob, včetně těch kardiovaskulárních. Spánek prokazatelně snižuje hodnoty stresových hormonů v krvi a tím nás chrání před celou řadou závažných nemocí. Vědci se také domnívají, že spánek příznivým způsobem ovlivňuje hladinu cholesterolu, který hraje významnou roli právě v případech srdečních onemocněních.

Na vybrané produkty sleva 10 %

 


Datum zveřejnění: 05.04.2018